i'm such a cry baby

Min kropp har fått bakslag, he he det gör så ont hela tiden.
Och jo jag är en riktig lipsill, jag måste bara få gnälla då det gör så
fruktansvärt ont. Men bättre mår jag.. Somnade någongång vid halv
sju under kvällen och så vaknade jag vid 10 av att det var så otroligt
varmt... Kom på att smekmånanden gick på tv... Smart!

Så jag har tittat på den filmen och den är så otroligr bra och rolig, en
hel massa plus till den. Och i slutet ;* maw, man blir tårögd.
Och wow, strax kan man börja sammanfatta året som gått. Får se hur
den sammanfattningen lär se ut. Och ja imorgon är det en ny dag, på
en ny vecka, och snart är det ett nytt år, med nya möjligheter. Och jaaa
imorgon tänker man "jahapp, nästa vecka börjar skolan" mindre kul...

Shitttt pommmfritt.... man får redan börja tänka så. ha ha ha vilken ja-a
glädjedödare jag är. kanske tar och ser ett avsnitt av något nu och sen
så ska jag försöka sova! jag vill ha morgondagen ;*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0