jag har brytit trenden

I felt you inside of me, before I ever met you.

välkommen jul btw. dagarna går fortfarande jäkligt snabbt och jag har inte
riktigt skrivit om dessa dagar nå vidare iaf.. i förrgår var det måndag? och då
hade jag en rätt kort dag, började med sovmorgon till ungefär halv tolv..
Hade även prov i Naturkunskap, vilket gav mig ett mvg. Del prov 2. Även det
sista för vår del.. Skönt säger jag då.. Alltid fint och kamma hem ett mvg i
betyg. Vad mer? Spenderade dagen hemma till en del, sen var det gym som
gällde för våran del. Riktigt skönt. Med någta pinsamheter då K och K var där.
Ha ha. Fy bubblan.

Igår var en dag, olik många andra. Bjöds på en massa skratt för min del iaf.
Skoldagen var lång, från åtta till tre. Och under sista lektionen var det bad, hi
jag simmade iaf 60 länger och det var skönt. Men så att säga så var det just
denna lektion som bjöd på sjukt mycket skratt åt mig. Bastun! Ha ha okej jag
måste då säga att till en början var det lugnt, jag och nora tills världens mest
roliga unge kommer inklampandes och börjar härja och ha sig. Denna får
även mig och slå skallen i taket, AJ. Fy vad jag har garvat. Och när jag kommer
ut dit vart Linnea och dom är så får jag fram ett: "hihi, om ni vill ha kul så ska
ni gå till bastun".... Kan låta sjukt i vissa öron jo, och så gick jag till simhallen.

Pluggade en hel del engelska under dagen. Och under kvällen när jag pratar
med Viktor får jag världens psykbryt när jag ska berätta riktigt detaljrikt om det
där på badhuset. Jag garvade och garvade och innan jag somnade så gjorde
jag det, det var svårt att sluta. Det får mig och garva när som helst! Btw så har
jag ju nämnt det... men igen.. Tesso blev Haparandas lucia. PICS
förestället vår fina lucia, och en till på henne och resten:)
 

Denna dag spenderades till en början i skolan. Hade håltimma i tre timmar
vilket är sjukt jobbigt. Tidfördriv, tidsfördriv. Btw så är skägget i brevlådan bra.
Sen efter skolan så drog jag tillsammans med Viktor till centret och gick runt
där och tittade på en hel del. Såg även lucian och m som hastigast när dom
speedade förbi, ha ha. Fick hem en klänning/tunika till julen som ingen annan
än sötnosen valde. Mao! Och så ett par snuttissöta örhängen.
'du kommer se ut som en ängel' sarkasm or not, men sött som fan :D

Kollade även på en massa äckelpäckeldjur och söta kaniner. Ha ha. Sen drog
vi hem till mig. Eller först var vi till frasses och fick i oss mat och så fick vi skjuts
av Kitti till marielund. :) Sen så chillade vi ett tag och så drog vi till kuben för att
se matchen mellan Asplövens div2 utvecklingslag och Malmberget. Gissa vilka
som vann? Malmberget... Mmm. Och så joinade Erica och Robert oss. Kul!
Hur som så är min sötnos så himlans fin ;*
HA HA HA HA HA HA... dagens var "det finns en som alltid får mig och bli glad"..
Jag trodde jag skulle svimma. Ja ja ja, viktor är för gullig av sig. Lucky me.
Att prata till mig ibland, är som att prata till döva öron... Btw!
Det är då sant,
det kan ni fråga vem som helst. Dessutom laggar jag som fan ibland.

Nu ska jag avrunda. Och se fram emot helgen osv.
Ha det bäst. Pusshejdå.

byebye nka

något på hjärtat?
Postat av: terese

NEEEJ GUD VAD HEMSKA BILDER!

haha ser inte riktigt klok ut ju

men som jag sagt förut gullig är du juuu :D:D:D

2008-12-11 @ 14:28:11
URL: http://terrese.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0