juldagen

japp, och så är julafton över. tänka sig det. den dag jag går och
längtar till i princip åtminstone 350 dagar om året eftersom att
det är en så härlig tid. och tänka sig hur mycket energi man lägger
ner på just den dagen, vilket stress och massa.. bara för att få en
dag av alla årets dagar så otroligt härlig? ha ha man borde fira den
i en veckas tid pga tiden man lägger ner på den.

nästa jul kommer nog snart, då året sen förra julen gick otroligt
snabbt. fast det är ju alltid positivt, då har jag inte länge kvar nåmer
tills jaa- hi hi. så jag sammanfattar gårdagen lite kort. den var helt
underbar, bästa sällskapet, tomten var något ut över det vanliga...
ha ha, har nog aldrig fått skratta så mycket... jag grät! riktigt fint...
maten var helt amazing då jag åt tills jag var nära till och spricka och
julklapparna uppskattades!! dom var bra, och inte nog med det. Nog
kan jag ju nämna att gitarren blev min ;* Så gissa hur jag spenderade
delar av min kväll/natt?  Jag hade kul, det kan jag lova!

Sen snackade jag en stund med världens finaste person. Som alltid
har något fint att komma med. Ord som får mig att smälta. Jag är kär.
Och jag ska slå ut min pojkvän i en uppesittarkväll. Jag rockar på sånt.
Men nu ska jag dra och fixa mig, vaknade som sagt för en stund sen.



en något sne hello kitty? eller kanske jag som inte vänt bilden.............

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0