lista

Tattade den här av Fanny:)

Om dig!

1: Vad har du på dig just nu?
myskläder:)
2: Vilken hårfärg vill du ha? typ den jag har:)
3: Kan du vicka på lillfingret? jo det kan jag?
4: Har du någonsin hittat en 20-sedel på marken? haha yes
5: Kan du vissla? jo det kan jag
6: Gillar du viskleken? haha den är cool
7: Tycker du att simple plan är bättre än good charlotte? det är så olika!
8: Vad händer imorgon för dig? jag vet inte alls, beror på hur jag mår
9: Vad åt du senast? en macka
10: Vad var din favoritfilm som liten? lejonkungen helt lugnt.
11: Brukar du leka med dina småsyskon om du har några? har inga:)
12: Har du något i håret just nu? klämma och snodd
13: Älskar du någon form av dryck? nog gör jag.. :)
14: Har du skrattat ihjäl dig av en viss person? haha inte ihjäl

Om ditt boende!
1: Vart bor du nu? Haparanda
2: Ska du flytta? Jo förhoppningsvis i framtiden
3: Vilken färg har din nuvarande bostad? jätte ljusgul med vita knutar
4: När du flyttar hemifrån, vart vill du flytta då? bl.a till canada o när vet jag ej?
5: Vill du bo själv då? nej det vill jag inte:)
6: Kan du tänka dig att bo i en trädkoja? haha aaa med min prins!:)
7: Vilket nummer bor du på just nu? 13
8: Vill du flytta? Every second of my living life. Ha ha jo ofta!
9: Kan du tänka dig att bo tillsammans med en internetvän? Well, why not? Beror på vem!
10: Har du bott på ett ställe en mil från din nuvarande bostad? Har vuxit upp i detta hus!!!!

Sant/falskt!
1: Du röker?
falskt
2: Du är en pojke? falskt
3: Du är en flicka? sant
4: Du hatar lingon? falskt
5: Du har ont någonstans nu? sant
6: Du har opererat bort en kroppsdel? falskt
7: Du super dig full varje helg? falskt
8: Du har drömt om en mystiskt man? sant;s
9: Du gråter om du ska ta en spruta? falskt, det är kul
10: Du har ormfobi? sant
11: Du hatar hattar? falskt
12: Du har kallat någon för fanskap? sant
13: Du är hyfsat duktig på tennis? falskt
14: Du tuggar på någonting just nu? sant, min tunga (ovana) hi hi

Om ditt ursprung!
1: Är du helsvensk?
nej
2: Om du inte är det, vilka andra länder är du från eller har släkt i? finland, norway, italy osv.
3: Har du varit i något av dom andra länderna du har ursprung från? jo det har jag
4: Vill du åka till nått av dom länderna isf? japp det vill jag
5: Gillar du sverige? visst gör jag
6: Tycker du att det svenska språket är fint? haha, vet inte.
7: Är du färgad som en svensk? ö, vet inte, generna gör sitt, men till ögonen absolut
8: Tycker du om länderna du har ursprung från? jo det gör jag!:)
9: Vill du bo i ett annat land än i Sverige? Canada ffs!

Dagens!
Klädsel?
myskläder
Frisyr? hahahahahahaha
Låt? i feel home
Tv? bara ensam hemma!!!!!!!!!!
Sjuk? feber och huvudvärk
Tråkigaste? febern
Roligaste? ensam hemma filmen

Senaste personen som.......
....sov i din säng?
jag själv.
....såg dig gråta? viktor och det pga smärta
....fick dig att gråta? min mage
....fick dig att börja skratta? viktor
....du gick på bio med? a long time ago, with sofia!
....som ringde dig? tjabba, typ mom or dad


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0