longing for what?

oh malin,
sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Förlåt för mitt icke-bloggande men jag har som sagt inte varit hemma.
Juldagarna har varit otroligt bra, med andra ord guldvärda. Givande!
Jag är nöjd över det som varit, det är jag definitivt.

Så ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tidigare idag var jag med om
värsta-bästa händelsen (för mig), äntligen kan jag hålla mina tankar
skingrade på annat håll. Och under "natten" pratade jag med Sofia i
tel. Mitt stora stöd får jag av henne. Samt av andra nära och kära.
Jag slipper känna mig lika svag som under de tidigare dagarna.. Bra!

Jag börjar vara frisk nu. Igår åkte jag hem till sis med dem och där har
jag spenderat min natt. Tittade även på barbie filmen tillsammans med
Tindra, och jag garanterar att jag och sis var inne i den medan Tindra
var småless på den. Ha ha! Sen var det potc som gällde, en varm dusch
och bedtime.

Vaknade rätt tidigt imorse. Åkte iväg till Luleå med sis där vi spenderade
dagen. Riktigt roligt, och jag fick med mig ett och annat plagg ;) Jag är iaf
så gott som skitnöjd över det. Sen kom vi back till Kalix, åt och ja, sade
adjö och så kom jag hem! Bror och Tia drog iväg nyss, kikade på fottis
klipp med brollan, vissa matcher är så jävla amazing, och Sveriges stöd
av svenskarna under Sverige-Paraguay, ay ay ay!

Kanske slänger upp bilder senare.. eller så får det bli en annan dag...
Jag+bloggandet känns helt botten just nu. Jag är trött och jag är sjukt
less om jag får uttrycka mig så. Shit.
Jag ska nog bara spendera min kväll med att först ta en vinterprommis
med aya (hunden), sen blir det nog och unna mig lite grejer och så ska
jag bara ligga och fundera över livet i största allmänhet medan tiden går.

Ha det bäst. Hoppas era juldagar varit toppen!
Alla är guld. ;*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0