Om ni nu verkligen vill höra så..

Go ahead if u want to.

Dagen började med att jag vaknade vid tio någongång. Skönt efter
jätte många timmars sömn då jag somnade rätt tidigt igår. Ja, och
så var det skola för min del som gällde. Började sisådär halv tolv.
Historia för den delen där vi fyllde i ett korsord och så gjorde vi en
sån där arg som ett bi, listig som en räv, envis som en åsna grej.
Klockren dagens:
Emilia: Jaha, vad är det här evis som....?
Nora; Pekar på en figur på pappret på en åsna...
Emilia: Jaha, en älg.
Ha ha nog har man allt kul. Mina vänner är så bra så hoh. Ja men iaf.
Lektionen varade i närmare 50 minuter. Inte ens fullt det tror jag. Och
efter det slutade min skoldag. Vår skoldag. Det om något var king.

Prommade iväg till shoppingcentret tillsammans med Nora. Var runt
i en massa olika butiker. Och jag hade för en gångs skull några euro
med mig när jag gick dit... Såna behövs ibland trots kronorna. Och hem
lyckades jag gå med 38 euro. Något mycket bättre. Hittade en julklapp!
Och så åt vi osv. Sen var vi även till ikano och kikade runt. Riktigt nice.
Tack för sällskapet nora!

Åkte hem. Hoppade av vid vägen och hoppade in i bilen då mina parents
var på g till stan. Drog med dom dit. Och sen for jag hem till Viktor. Vi såg
filmen he's the girl och så tittade vi hockey swe-cze. Aj aj, Sverige.
Kul dag idag. Verkligen.

Kom hem och var helt blind. För det första såg jag inte om att det var lite
saks som hade blivit gjorda här. Och det jag failade mest på var att jag
missade nya datorn.. Jag var i mina egna tankar. Och jag är glad nu. Hi hi.
Och vi har även bestämt oss för att ha en återföreningsgrejelimoj under
lovet, det låter ju jätte roligt. Och imorgon blir det och celebrata lite. Ha ha.
Lei Vs. Tasty.

Nu ska jag ta och avrunda. Ha det bäst ;*
<3viktor!

majo goes rabbit-kan du höja på ett ögonbryn?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0