santa claus is coming to town

Mindre än 45 min så är vi inne på julafton.
Hur känns det? Konstigt måste jag då säga.

Apropå vad man önskar sig i julklapp och inte.
På önskelistan har jag en gitarr bland annat och i can't hardly
wait tills julaftonkvällen... Just nu känner mina fingrar någon sort
av besatthet. Viktor drog här alldeles nyss. Ha ha nog är han allt
underbar... Och vet ni vad? Jäklar, jag längtar till nyårsafton... Då
jäklar.. Synd för er att ni inte vet vad som står under mina "planer".
Hoppas på att den kvällen/natten blir helt jäkla amazing, men det
lär den nog också bli. Mina plans över den dagen får förbli privata.

Imorgon på morgonen ska jag träffa Sofia. Min fin fina vän, nu när
hon ändå är hemma så får vi ta och ses!

Önskelista i sista minuten:
1. Bli frisk. Slippa allt som har med feber och eländen att göra.
2. Snöfylld mark. Snöflingor som virvlar ner från himlen.
3. En super trevlig dag tillsammans med nära och kära.

Feliz Navidad
GOD JUL

något på hjärtat?
Postat av: betty

jasså du snooodde min rubrik? ;) det är bra!!!! :D

2008-12-24 @ 00:10:58
Postat av: betty

jasså du snooodde min rubrik? ;) det är bra!!!! :D

2008-12-24 @ 00:11:12
Postat av: Anonym

ik jag vaknade med ont i halsen!

2008-12-24 @ 06:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0