Tredje advent.

Japp, då var det redan tredje advent och allt. Och snart är julen
verkligen här, yes vad roligt! Jag ser fram emot julen. Härlig tid.
Nå hur som helst så. Idag spenderade jag tid med
Tindra och Thea bland annat. Ha det var mys och ligga mitt på
golvet och maska och sjunga bjällerklang och julen är här för
dem. Dom är så söta så det inte är sant. Ha ha och mitt i allt så
somnade Tindra för en sekund eller två då sis och micke kom
tillbaka hit.

Mmm. Det var lei som gällde för vår del sen. Och det passade ju
fint nu när det ändå är en sån seg dag som denna. Jag är seg...
Jag kanske inte ska skylla på dagen. Aj men jag har faktiskt vart
uppe rätt länge förra natten och nog för att jag sovit riktigt jäkla bra
så beror det nog mest på att det är söndag. Sen var det fika och
så snackade vi om livet i sin största allmänhet;) ha ha

Ut. Jag var ut tillsammans med Sofia. Pratade med henne i tel och
bestämde oss för att mötas vid backen. Sagt och gjort. Vi gick runt
lite i marielund och spanade runt. Pratade om ditt och datt. Och jag
tycker att det var helt ok skönt väder utomhus. Uppfriskande iaf.
Sen så var det dags för mig och agera bagare så vi bestämde oss
för att hitta på något någon annan dag. Och så skiljdes vi åt.... Jag
måste umgås med henne någondag. Min fina vän och vi har inte ja
umgåtts typ något på sistone.

Ja och kvällen har bestått av bakning på hög nivå. Jo har nämligen
hjälpt till med lussebullarna osv. Och då måste jag whina då smeten
var lite tjorvig av sig men nog gick det finfint tillslut. Fan vad king. Så
nu väntar jag på att provsmaka dom.. Och hoppas på det bästa nu då
lussekatter är bland det godaste som finns. Mums!

Jag har även missat nya avsnitten av gg kom jag på nyss. Så snart
blir det och se alla för min del. Dom jag missat dvs. Och så ska jag ta
och läsa lite till svenskan strax då vi har läxförhör på antiken imorgon.
Nog för att jag tror att något redan fastnat. Hoppas på det bästa.
Fe måste jag också läsa. Börjar skolan btw halv tolv imorgon och så
slutar jag någongång före två. Så lite mer än 2 timmars dag. FINE.
Det passar perfa för mig. Sen blir det och fara och träna efter skolan.

FOREEEEEVEEERR YOOOOOOUUUNG (8)
Nu ska jag avrunda och se till att få gjort det som behövs..
Och så ska jag invänta lussebullarna och ta det lugnt här, he he.
Ha det bäst!

<3v -finast






något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0