Utkast: Morsning peeps ...

Morsning peeps

What to do a day like this då?
Jag har inga vidare planer för den här dagen. Har varit vaken ett
tag och tittat på nå avsnitt och pratat med Nora. Idag blir det kanske
och dra och titta på hockey med henne då hon frågade om jag ville
fökja med henne.. Så det blir det nog eventuellt!

Kan ni förstå att 2009 väntar bakom dörren? Vadå redan?
Mmm. Redan som sagt. Imorgon är det nyårsafton och allt. Jag har
plans. Hoppas att det blir en bra dag i sin helhet. Nå väl. Nu hade jag
tänkt mig att jag skulle ta och äta frulle och börja fixa mig lite smått då
jag inte kommit någon vart ännu. Oooja, visst beror det på det sköna
lovet och att klockan inte är så mycket, men ändå. Börjar som vara dags.

Men hoppas ni har en bra dag!
Nu ska jag avrunda, pusshejdå ;*


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0