vi glider isär, och det gör ont

hallå, har inte orkat skriva idag.
min dag bestod av att jag steg upp en sväng vid tolv, tog en
dusch vilket var otroligt svårt ha ha då mina leder var ur funktion.
jag är sjuk, jag har inte kunnat göra så mycket fram till nu på
kvällen, knappt kunnat böja fingrarna nå bra. usch hatar när det
blir så att lederna är ur funktion... har tittat två gossip girl avsnitt
och sytt in ett par jeans alldeles nyss.. och jag mår hyffsat bättre
nu, fast jag är trött...

jag kanske slår på någon film och så tar jag och försöker sova
på ett tag. jag vill ju som bli frisk.. hann nog aldrig bli riktigt frisk
sen sist så, aja men iaf... snart är det nyårsafton... oja 2009.

Äsch... bilderna har jag inte fått fram så ja.. Men nu måste jag ta
och kila iväg, orkar ej sitta här.... Hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0