You might be a big fish

Godmorgon.
Vaknade här för en liten stund sedan, skönt att få sova då sömn är
något jag varit i behov av. Hade någonting på 39 graders feber igår
kväll och under natten, men febernedsättande gjorde sitt mästerverk.
Vaknade nyss och det med pga feber men dock inte lika hög, men
känner mig sådär aohr.

Tänkte snart ta frulle och slå på en film efter det så jag kan vila ett
tag till. Känns som om jag skulle kunna somna snart igen. Morr för
feber och elände. Sen ska jag försöka fixa lite här hemma. För julen
är trots allt redan bakom dörren typ. Så det är som dags. Har inte fått
precis allt gjort ännu. Nå väl så länge tar det ju inte ändå.

Ha ha ha och jag ska nöta ensam hemma 1,2,3 och 4. Dom filmerna
är en klass för sig och dom passar så bra nu just före julen. Riktigt
härliga med bästa inslaget av humor. Speciellt ettan! Julstämning, det
ska jag då minsann få. Lyssna på winter wonderland kanske?;)
Nu ska jag bege mig... Ha det bäst.

goodbye


the first month has gone bloody fast -hi hi


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0