Clarity!

God morgon eller vad jag nu ska säga! Hade 'sovmorgon' idag! Inte sådär jätte länge men ändå! Jag trodde seriöst att jag aldrig skulle orka stiga upp idag, men jo visst orkade jag! Faktum var att jag var ganska pigg när jag vaknade och jag blev förvånad! Nu är jag i skolan, håller på med ett arbete som ska lämnas in snart, ett musik arbete! Tomppe och Sofia sitter här bakom mig och dampar, vet inte riktigt varför. Ska snart promenera till kuben, har gymnastik så jag valde att åka skridskor istället för att dra till Aspen! För det är jätte roligt tycker jag iaf. Jag hoppas det ska bli bättre väder, så jobbigt när det snöar såhär. Orkar knappt ta mig fram på gatorna för att dom inte ens kan ploga vägarna, det är skit irriterande! Plogen nästa! Men nu ska jag börja avrunda, har redan avslutat mitt arbete och det börjar bli dags att traska iväg till the cube! Men ni får ta och ha det bra! Med kärlek!


Söööööötnos!
jag blir tokig (:


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0