don't be blinded!

why, why, why?


hejhopp, proppen drog nyss! ska nog själv se film!
a good-bye to this world!


jag önskar att jag aldrig hade känt dig, oh tänk att man kan säga så! men jag ångrar det, det var ett misstag. det är ingen större skillnad mellan den person du sa att du var, och den du håller på att bli! Du var, är och förblir likadan. Förlåt, men jag orkar bara inte. Du är inte den person, jag trodde du var. Det jag trodde jag såg i dig, var långt ifrån så som det såg ut att vara. Jag undra faktiskt varför jag var så dum? Jag borde åtminstone ha vetat bättre. Men helt enkelt.. så är du konstig!

ring mig nångång, om du håller dig till de du sa att du var. tills dess tänker jag hålla mig på avstånd!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0