Don't take anyone for granted.

Cus one day if your loosin' that person, you might not have the chance to explain how you're feelin'.


God dag alla människor!
Började halv nie idag, hade somsagt den där ute dagen som vi tillbringade i tammajänkkä. Sofia och Tomppe kom förbi mig på morgonen och så promenerade vi, eller jag åkte ju skidor eftersom att vi sku åka ifall vi hade skidor, o för att jag ändå hade ett par som jag ändå inte använt på  länge! Ja, sen så var Emilia där, och hon hade med sig skidor så jag åkte där i skogen tillsammans med henne. Det kändes som en evighet innan vi kom fram till den där platsen vars vi skulle rasta! Vi typ hade nå "övningar" om första hjälpen och det där. Och så vandrade jag, tomppe, sofia och emilia ut i skogen för att värma upp oss, kollade runt där, och jösses det var jätte fint där, fint väder och allt! Såg sådär vackert ut på ett ställe, haha.
Sen var det dags för lunch och så satt vi där och chillade, dampade lite tillsammans med Gunnar för att han är störd! "MAATS! Gunnar vill... ha en hamburgare".. Haha stackarn, nog för att han spöade mig mest, även fast jag höll mig till sanningen. Och när klockan var någonting så var det dags att bege sig hemåt, åkte skidor tillbaka med Emilia, men hemvägen gick betydlgit mycket fortare, men vi var typ helt slut båda två. Kom hem nångång före ett iaf, hoppade in i duschen för att det var det jag behövde mest av allt! Skönt! Och så har jag suttit här en stund, och msn vill inte fungera för mig. Ska nog ta och läsa någon bok eller något här snart. Ha det bra!



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0