Dreams do not come true!

Just nu: Damien Jurado - Ohio

Hej hallå! Vaknade för en stund sedan, så jag har inte hunnit med så mycket faktiskt!
Ska nog ta och fixa mig snart och sådant, sen får jag se vad jag hittar på, ska nog dra ut om vädret tillåter mig, känner mig lite krasslig, eller börjar få ont i halsen och sådant. Ja, och sen har jag tagit adjö av ytterligare några myskon på msn, och sånt där! Hade värsta sjuka drömmen inatt, jag kan inte komma på att jag haft någon sjukare dröm på länge, eller jo har ju bara drömt en massa sjuka, konstiga drömmar, men den här slog verkligen de andra. Haha, tänk så lätt vissa saker kan såra en människa. Nja, det är skrämmande!


Good-bye to you!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0