Everything's gonna be just fine.

you said that love goes anywhere


God kväll! Somsagt så var jag och kollade olika hockey matcher tillsammans med Sofia och Erica idag. Eller ja, på kvällen var jag där med Sofia endast, eftersom att Erica var ute någonstans tillsammans med Felix! Jösses, Erica berättade just vad kostet hade sagt till felix när dom hade fått förbi dem, haha fyfan vad sjukt! Ja, och jag fryser som fan nu, tidigare tyckte jag det var skit varmt här inne, och nu helt plötsligt fryser jag nästan som ett psyk. Jag vill se någon film med någon! (anledning, tråkigt att se ensam ibland!) Jag vet inte riktigt vilken film jag ska se, men ah, vill se film med någon nu! Jo men ska välja ut någon bra snart iaf. Sen ska jag hoppa i säng och typ värma mig under täcket, innan jag dör av köldskador. Jag och Sofia har haft problem kört typ: Öga-hand koordinaiton! Och det var ju lyckat det med, med isklimpar/snöklimpar iofs. Man var ju rädd att de sku gå sönder så fort de nuddade vid en. Hursomhelst, när vi skulle gå och värma oss i fiket så var det någon som försökte snappa åt sig mina nycklar från min ficka, nej inte direkt. Men någon började att dra i der där bandet, jag blev seriöst skraj (även om det också var för att skrämmas!) Och ja. Jag trodde aldrig att Höga Kusten skulle vinna över Östersund först. Eftersom att Östersund tog ledningen med 2-0 efter bara några minuter under första perioden! Men jah, Höga kusten vann typ med 7-2 elr 8-2 och det var bra! (Hockey är roligt att kolla på, mycket intressant och ja, spännande helt enkelt!) Iaf, imorgon ska jag nog se någon match och så har jag funderat på det här med provincia men nja! Ska iaf ta farväl av kära Erica, vilket jag gnatat om nu ett tag! Nej, nu ska jag avrunda. Börjar bli tokig på att bland annat veta av att gunnar fortfarande har "gud" i skallen 24/7, och kärleken/hatet fr gud, öh av en berörning! (skit samma, hoppas ni fattar att jag är sarkastisk) men ha det bra, trevlig helg! med kärlek.



sweeeet-y


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0