Forever young!

Just nu: LL Cool J - Headsprung

Hallå!
Den här söndagen började med att jag vaknade rätt så tidigt, men orkade inte stiga upp så jag läste ganska länge, så råkade jag somna ett tag där, ja sen så steg jag upp och segade mig fram! planerade med sofia att ta en sån där lång promenad igen som igår, gick till riekkola och tillbaka typ!  men det blev inte riktigt av, iaf. först drog jag med mamsen till ikano osv, sen drog jag hem och for förbi sofia. sen gick vi runt i affärerna! jag lyckades köpa mig ett par nya skor jo, och ja-a jag väntar fortfarande på min t-shirt! börjar undra om den kommer! haha. men ha det så bra! heja sverige!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0