i don't care, we don't care.

aaaah! jag blir tokig!
'

god kväll alla människor! somsagt har jag vart och kollat på b-juniorernas match mot Boden idag! Asplöven vann hursomhelst med 6-3 (rätta om jag har fel!) för jag har väldigt dåligt minne, för jag kan vara helt borta ibland under matcherna. men det är iaf som jag minns det. det var en ganska trevlig match, dom spelade bra tycker jag faktiskt, och fighten var ju king, den var fan helt enkelt kingigast på länge, jösses. ikväll ska jag göra klart en uppgift till engelskan och så ska jag läsa så jag snart får skriva min hjärde recension, sen ska jag nog sova.
Imorgon är det skola, wow. Och jag vet inte om det blir nå Kuusamo. Men ha det bra.


BOY! I could love you forever.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0