I'll wait for you there, alone!

You could meet somebody, who really loves you.
Hallå, sitter här och tar det lugnt just nu, eller ärligt talat så gör jag ingenting typ, men jag ska inte klaga! Just nu försöker jag undvika en hel del. Och jag har börjat fundera allt mer på vad jag vill göra med mitt liv, alltså på sätt och vis så finner jag inte mitt här i Haparanda, jag menar det jag söker efter. Ja, jag har min familj och underbara vänner, men ni vet det där extra! Det känns lite svårt just nu iaf. Jag försöker samtidigt att bygga upp ett liv, som jag aldrig trodde jag sku försöka, för ens två år sedan. På sätt och vis känner jag mig stabil såhär, jag trivs med de runtomkring mig, men trivs inte på ett annat sätt. Jag finner inte allt här, jag söker efter något, som jag säkert kan hitta i en annan stad. Men sedan tänker jag på allt jag skulle lämna bakom mig, mina vänner och min familj! Nog för att riktiga vänner, fortfarande skulle finnas kvar, och familjen såklart! Som vuxen skulle jag mycket gärna vilja jobba i Australien! Se det är en framtida dröm. Vidare! Mina vänner är hur söta som helst, även fast de tror på det dem vill tro på såklart, men dom tror ibland på, lite för mycket. Hursomhelst så älskar jag dem oerhört mycket!

Vad mer, tankar, känslor etc.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eller hur jag ska gå till väga. Ibland känns vissa saker så svåra att klara av, jag menar.. Ibland är det svårt, ibland känns allt otroligt mycket lättare. En tanke som skrämmer mig, är att jag ska falla för någon, jag är verkligen en vekling när det kommer till den biten! Jag vet att det finns en massa fiskar i havet, men vilka är dom godhjärtade? Hur skiljer man på dem? Klart jag skulle kunna ge det hela en till chans! Eller jag skulle åtminstone försöka! Btw så har jag kommit fram till vem som är värd vem, och vem som inte är värd vem. Dock ingenting med mig att göra nej!

Ibland känner man sig så säker på en sak, i en alltför osäker värld.
Det är förvirrande ibland, men det känns samtidigt otroligt bra att vara säker på sin sak! Jag är säker när det gäller vissa saker, jag vet vad jag inte tänker tillåta mig själv att göra! Men när det kommer till andra saker, är man helt osäker, förvirrad. Tänk om någon tog ens hand, och visade vägen till paradiset! Man behöver ju alltid någon som går tillsammans med en, hand i hand ända tills vår slutdestination! Jag drömmer endast om sådant som är så långt ifrån verkligheten, jag önskar verkligen att en förändring kunde ske! Inte en alltför drastisk förändring, men någon sorts åtminstone. Den dagen jag ger mitt hjärta hän åt någon, är den dagen jag verkligen lämnar över mig, helt och hållet. För att sedan få färdas genom allt bra, tillsammans med denna!

Godnatt!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0