It's not your fault.

Vad har jag gjort dig, för att förtjäna det här? Förlåt mig, om det var något jag gjorde fel!
I miss you, i miss you, i miss you! I just want to hear your voice again, I want to hear your laugh. I want you to learn me how to breathe again.


Tredje blogginlägget för idag tror jag! Om jag nu har riktigt bra koll på det här så! Fast jag är nog inte ensam om det, folk brukar skriva typ 1000 ibland eller ja. Ska inte överdriva men ni förstår nog vad jag menar. Känner mig fortfarande inte bättre, fortfarande ont i hela kroppen, mår smått illa, ont i örat ännu och så är jag trött! Ska nog lägga mig snart och se om det hjälper, för det är så jävla varmt och det känns som om jag ska däcka hit! Har ingen lust med någonting just nu! och jag vill komma bort härifrån! Och så önskar jag att jag aldrig lärde känna en viss person! Det känns bara värre nu ja! Och ja förresten så mår jag sämre nu, det har dykt upp en massa. Och varenda minut har typ inneburit oro! Vet inte riktigt, fick bra nyheter nyss iaf, kändes skönt, kunde liksom bara luta mig tillbaka och pusta ut! Och så undrar jag över vad jag egentligen gjort för fel, jag förstår mig inte på vissa. Helt plötsligt förändras man, eller så påstår man sig vara någon helt annan än den man egentligen är! JAG SAKNAR DIG!


BABY, if heaven calls, i'm coming too!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0