Just about now.

oh baby, i hope you gonna be the one that will save me!


Hallå, slutade vid tre tiden idag. Började 08.10, hade no fram till lunchen, eller ja, biologi osv, men hursomhelst. gjorde en massa såna där tester där man verkligen fick anstränga hjärnan, seriöst. Man höll typ på att få hjärnsläpp så fort man försökte anstränga sig in i det sista. Efter lunchen hade vi samhällskunskap, o sen hade vi matteprovet, vilket gick sådär? har ingen aning, men några fel hade jag väll alltid!
Snart kommer vi att ha prov i religion och biologi, så de blir o läsa en hel del till det. Och snart har vi lov, jag längtar. Vill göööra massor! Nu ska jag avrunda, ha det bra. med kärlek!


Imorgon! (: jag längtar!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0