Love&Friendship exclude each other!

Drömmar är den här dagens svar på morgondagens frågor!
God kväll. Ska berätta lite kort om dagen, skola? Nog för att jag nämnde det i mitt förra inlägg, det med nationella provet och det! Läsförståelse, på Torsdag har vi typ uppsats. Ja, slutade lite tidigare eftersom att våran lärare huh? lät oss dra iväg tidigare om vi var flitiga, vilket vi inte var idag såklart, nejmen! Och han kallar fortfarande Mathilda för Amanda, det låter helt roligt i ens öron! Ja, sen när jag kom hem så började jag att plugga, och det har jag gjort typ hela dagen! Nej iofs så kollade jag Kyle där ett tag, tog en pluggpaus! Och så har jag ju glott på Gossip Girl! Ja och så har jag ju helt enkelt inte hunnit med så mycket mer. Jag har lust att fara och åka skridskor men det är ju definitivt något jag kan utesluta redan nu, eftersom att jag behöver sömn, känner mig trött! Ha det bra iaf, med kärlek!


Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0