Pass me the phone!

SEXYBABY! i'm not sorry that i met you!

Hejsan tänkte skriva mitt andra inlägg för den här dagen, efter typ bara några minuter. Haha, nu överdrev jag lite men jag känner mig dåsig just nu! Har ingenting vettigt för mig, och Sofia är försvunnen, helt lost seriöst. Ingen vet nog vart hon är, nejmen hon är säkert någonstans med sina päron! Iaf, men det är konstigt, för hon brukar aldrig missa något! Imorgon har vi skridskor med skolan igen, vad roligt! För jag älskar verkligen att åka skridskor, det är så skönt och så roligt såklart! Ska nog ut på en stund, vädret lockar mig hahaha! Erica åker om 2 dagar, och Nora åker om 5 dagar, kommer sakna snuttisarna! Och Erica kommer vara helt off, kommer nog säkert inte ens ha någon kontakt typ? Om hon inte använder typ internet såklart, men hon sku tydligen inte ha en vettig mobil med sig! Nog för att jag beger mig senare till Kuusamo! Jag har fortfarande lite ont i örat, känner inte det hela tiden, alltså smärtan men det har varat nu ett bra tag, har ont i hela kroppen typ, verkar mest på min högra sida, typ armen o skulderbladet osv, håller på att få ett raseriutbrott, haha nejmen!  Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det gör så ont! Blir tokig! Idag hade vi förresten besökare i skolan, från finland, typ Oulu och så från Tyskland! Ganska nice, dom där tyska småbarnen var jätte söta ju! Haha. Var så fult när deras lärare frågade på engelska: what is it with him? när ilja hör på o dampa! så sa tomppe typ: he is a little... så sa hon att hon hajade! HAHAHA! Men nu ska jag sluta skriva, och kanske fortsätta att läsa min bok om lill anna o hennes käraste sebastian! Ha det bra!







Sakari Jussila är king!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0