Show me how to live and to..

Just nu: The Microphones - Oh anna

haha, tänker ganska mkt, tänk om någon sjöng oh malin!
nej, nu börjar jag tänka på en massa typ, oi emma! men iaf.
nu har jag fått gjort båda hkk proverna! har haft mvg i båda, spikade senaste provet, så jag är inte missnöjd nej! Idag är det alla hjärtans dag, på ett sätt känns det inte som det, men på ett annat sätt jo! På hemkunskapen bakade vi en 'allahjärtansdagtårta' en choklas tårta! jag, hanna, tomppe o erica! o så la vi grädde på och dekorerade den med hallon, gjorde ett hjärta dit på osv, o den var jätte smarrig, mums! kändes sådär riktigt härligt att få feta sig! sen så gjorde emilia, matti o sorbas en rulltårta, emilias idé var kanon! o den var jätte god den med, åh blev typ tokig! snart har vi en massa prov, nånå! Idag ska jag dra till folkan sen senare, till den där 'konserten'! jajamen, mattis man skall spela! Ska dit med Sofia, matti och Paddox som mathilda iaf säger, dvs paue! Jo, sen sku nog emilia och tomppe dit! och så sku kanske erica? ingen aning faktiskt. men iaf, ha det bra och ha en trevlig alla hjärtans dag! med kärlek: malain!

image19

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0