sometimes dreams do come true!

Just nu: Liz Phair - Perfect world


hej hallå! jag har vaknat ganska tidigt med tanke på att jag la mig ganska så sent igår? minns inte riktigt när jag la mig för att sova men iaf. har typ segat mig fram nu under morgonen. var på provincia med sofia, nora, emilia och dem där. ganska så trevligt, det trevliga var ju att man träffade alla sina vänner. iaf, hade ganska så ont i huvudet när jag kom hem, och öronen, eller var typ halvt döv kan man säga. fast nu känner jag mig lite bättre iaf, förutom att jag igen håller på att bli sjuk! har ont i halsen, och när jag vaknade hade jag rätt så ont i ena örat.
Vidare! Idag ska jag iaf dra och kolla på b-juns match mot Boden tillsammans med Sofia, sen vet jag då inte vad jag ska hitta på. Men ha det bra!


booooy, you're cute.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0