STOP! it's too late now!

Just nu: Charlie Mars - Gather the horses


Hejsan, detta är en fortsättning sedan mitt förra inlägg. Kom hem efter att jag, tomppe, sofia och erica vart och åkt skridskor.. Var hemma en stund, åt och sådär, sen drog jag och Sofia tillbaka till Kuben och åkte, bandyplan ofc! Och det var skoj, sen efter ett tag kom de massa kiddies och värmde upp på isen, Sofia trodde att de var bandypojks, jag sa att de säkert var hockeyspelare, c2orna. Men iaf. Visade sig va finska c2or. för dom hade match mot asplöven ja! Iaf, sen så drog vi hem vid 6, och så drog jag till Sofia sen senare, och så kom Erica förbi och så drog vi till Ica! Handlade multivitamindryck var så sugen! Jo, sen satt vi där en stund, erica åt sin yangster, o så åt vi o åt o åt o åt. Nejmen, iaf. Sen så har jag bara tagit det lugnt.. Och mitt humör är typ åt h-vete.

Jag vill inte, jag orkar inte.. Jag ger upp, det finns inge hopp kvar!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0