there's nothing I can change.

Just nu: Spoon - the fitted shirt


Godmorgon, jag är rätt morgonpigg! Och nej det är jag egentligen inte, men blev kind of väckt! Idag hade jag tänkt o fa ut med Erica iaf, o säkert Sofia. Men se på vädret! Oh tkr inte om "snöstorm".. Hursomhelst, så är jag trött och så, har inte sovit sådär jätte ordentligt inatt.. Vad mer tänkte jag skriva? Åh, vissa saker känns bara så jobbiga nu, men ska försöka glömma! hejdå.


Oh baby, let me tell you why I would die for you..
I just want to be where you are right now, in this moment, I wish that you would change your mind.
But how will we ever know? If we just don't try.. No, we won't ever know! Never.




You're fooling yourself..
'Cus You say your sorry.
And then you do it again, you do it again
And again and again and again and again

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0