you arrested my mind.

Just nu: Modest Mouse - 3rd planet


Halloj, vaknade just före elva idag av att Sofia ringde till mig. Hon undrade om jag skulle med till kuben och åka skridskor med henne och Erica, och visst följde jag med, och det gjorde även Tomppe. Men han satt typ och lekte med Fiona (Donkey) Haha. Åkte ett bra tag, var så skönt, sen så cruisade vi med sparkarna! Aktiva på isen!

Jag hade den bästa drömmen inatt, eller har säkert någongång haft bättre drömmar också. Men alltså av alla drömmar jag drömt under den senaste tiden. Det hände så mycket bra saker, även fast det hände nå dåliga saker också. Men det mesta var bara för bra! Det värsta var nog när jag vaknade och insåg att jag drömt, där jag låg i sängen när Sofia väckte mig ur drömmen! Tänk om vissa drömmar kunde slå in, ibland önskar man verkligen att drömmarna var sanna. Bland annat så var det lite knasiga saker som hände kring Sofia, men även bra saker. Och jo, jag hade det också väldigt bra i drömmen.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0