You're not the highway!

Yeah yeah yeah!


God morgon alla människor!
Med tanke på den här tiden en lördagsmorgon är jag väll ganska så morgonpigg antar jag, haha. Nejmen jag har faktiskt redan stigit upp före 10. Jag kunde helt enkelt inte somna igen, jag kände mig alldeles för pigg, så jag antar att det inte är till någon skada då, det betyder nog bara att jag fått tillräckligt med sömn inatt vilket är bra, för jag har inte sovit så bra under den senaste tiden. Nå iaf, idag spelar A-laget mot Östersund (borta).. Hoppas det går bra! Jag håller på att fixa mig lite smått nu, ska fixa mig klart alldeles snart eftersom att jag ska dra iväg med Sofia till kuben och glo nå hockeymatcher. Hjälp! Min mage kurrar! Haha, intressant fakta. Nejmen, sen kanske vi skulle dra till provincia, men man får se hur det blir med den saken. Jag ska iaf dra nu och få i mig lite mat, och sen ska jag ut, så ha det bra! med kärlek!

oh!
damn he's cute!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0