Always and forever.

Is it true when you say that you love me,
and is it true that I'm the one?



hejhopp, kollade rocky 3,4. och ja, dom är bra! men fyran slår ändå typ alla! nejmen, den är så bra! jo, och nu sitter jag här, och typ.. gör inget vettigt iaf. haha ;>



tankar blir till ord, ord blir till sanning! ja-a som sagt, det är väll ganska sant det tror jag? haha.  jo men iaf, typ såhär. eller inga exempel iofs! men sofia är helt galen i en, men hon påstår att när man är galen i en, och verkligen fastnar för en, så fastnar denna man är galen i, i flera olika! alltså ja, vet inte riktigt hur! och så säger hon att killen, kan leva utan en! men inte tjejen utan killen, eller egentligen kan vi! men ja! sofia är ganska rolig, hon blir dissad, o hon ska dissa tillbaka, men ändå så undrar hon hela tiden en massa stuffs! what describes it best? ja men iaf! hejhopp, jag är typ lite galen nu, eller galen och galen, men jag orkar ej! haha ^__^ ! jag vet inte vad jag ska säga! I will stay by your side now and forever, I will always only be in love with you! ja men iaf, jag sitter och skriver med den hm, bästa va dem alla, nejmen med sofia! jag vet iaf vem hon har i tankarna 24/7. hursomhelst så ja! Ja och ibland undrar jag vad felet är? What's wrong with you? och vad mer? insidan blir lätt glömd! ja, det är sant, insidan kommer typ inte ens i första hand när det gäller vissa! men hejochhå!

heeeeey, you tore me apart! didn't want to make you sway. What did I do to deserve this?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0