Can you make this go away?

god morgon! jag är jätte morgonpigg, jag vet. nej men öh, har inte kunnat sova så jätte bra inatt, eller ja, ni ser, jag vaknade rätt tidigt idag haha, kunde inte sova.. första gången vaknade jag föör tidigt, låg och tänkte att jag sku ligga kvar i min säng tills klockan/mobilen skulle ringa, och så låg jag där ganska länge och funderade på att stiga upp, kände mig helt klar och pigg, ja och sen började undra vad klockan egentligen var när den aldrig ringde, så då gick jag upp, och kolla. men så var den bara halv två på natten, och då blev jag arg. haha, nejmen lyckades somna om iaf. ö? min hjärna grubblade nog för mkt, nejmen vaknade faktiskt av en jätte bra dröm! iofs drömde jag två, kmr bara ihåg en snutt från den förra! men nu ska jag typ fixa mig klart och sånt där. tjoho!



Will he come over, when it's time for me to leave?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0