Fredag!

Hejhopp, vad ska jag skriva? Jo ska snart ut med Sofia, eller när jag skrivit detta ska jag förbi henne och sen ska jag ta henne till paradiset, hot! Jag drev lite om O-E! Med Mr.Smith! Men hot iaf! Jo, sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska hänga där med Sofia! Och så skulle jag nog ringa till Anton kanske, det kanske! Iaf! Eller ska iaf ringa och höra lite grejs! Och så vet jag inte mer.. A-Ö eller något sånt, måste också säga att det är jädrans kallt ute nu, för kallt. Eller ja, hade inte direkt så jätte mycket kläder på mig men ändå!


I wanted to say, that I wanted to spend all of these days with you, not without you.. But I could'nt, not when I knew how you wanted it. Guy, I can't stand you!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0