Fredag!

I'm spending all of this year, putting my heart back together..
Hejhopp, idag så slutade vi skolan vid tre, kollade anne franks dagbok, jo den var ju "bara" tre timmar lång, fyfan vad trött man blev, men iofs är den bra, men hemsk som fan. ja iaf, hm jo vi fick klasströjorna, och dom är heta! utan tvekan. ja och vad mer? jo mina byxor.. hetahetaheta.. men ganska feta! faktiskt, fast det är skönt med feta kläder. jajamen! nå jo, sen så har jag umgåtts med sofia, först drog vi till händlärn och åt lite, sen drog vi till kuben, o då vare match typ asplöven-luleå, men luleå vann ju typ med 6-3 elr nå sånt.. men sen var ju iaf 2 asplöven spelare o spelade för luleå.. hihi jo! sen så var vi där, såg två andra matcher också, o lekte med blåtand när tomppe kom, sen så dampa sofia min mobil :') jo, men nu ska jag gö ngt annat, hejs!


Im better of without you, more than you know..

Bad boys bad boys, Watcha gonna do, whatcha gonna do, When they come for you?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0