Free yourself.

Just nu: Cat Power - Free



Någonting du aldrig visste fanns.
It's getting me down my love.. I'm not sure I can hadle this anymore.
Hallå, nu ska det bli skönt med att vara ledig två extra dagar. Och det är ju tack vare lärarnas studiedagar. Idag började vi vanlig tid, hade hkk prov! Jag tror det gick helt bra, eller jag hade ju minnet kvar, så jag kunde svara på frågorna. Ja hursomhelst, sen hade vi en såå-å lång so lektion, fick typ skrivkramp! Ja, sen hade vi matte med den där ena, haha. Ja idag ska jag ta det lite lugnt, har fortfarande j-vligt ont i halsen, och känner mig matt och så! Och har ingen ork till något. Jo, sen har jag vart på värsta bästa humöret idag! okej, på värsta humöret. Jag har typ varit på dåligt humör och så, orkade bara inte! Haha. Förlåt!  och ja, förlåt tomppe, bl.a!

Some may think that you and I, are ok!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0