I'm not the one for you

you're not that one..

godkväll ;p idag har jag, hm vart i skolan, hade typ inte så många lektioner, slutade typ halv två nejmenlite tidigare.. jaa-a så idag har jag inte gjort så mkt, jag har umgåtts med bror och tia, och så har jag hm, glott oth och så har jag typ gjort lite dittochdatt! vi fick dom där, om ansökan till gymnasiet, alltså valblanketten. och den gör mig frustrerad, nejmen det är endast två v kvar så ska vi lämna in dem, måste verkligen ta tag i det här och verkligen tänka igenom allt, så att jag inte gör nu ngt jag ångrar mig, får se om de blir o stanna eller flytta. alltså de beror ju såklart på om man kmr in dit man vill, men alltså jaa-a ni fattar, men nu ska jag fixa lite saken! hejdå!

saxen!




i'm not the one for you, i'm not the one for you, you are the one for me.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0