It could've been so right.

The ones that you loved, The ones that you left behind, The ones you said you'd try to find, Are they trying to find you? Hola folk!  Jag kan säga att jag hade det väldigt trevligt igår, förutom på natten kanske, då kom allt tillbaka igen som vanligt, ska sluta tänka så mkt på en massa. Då kanske det går över! Ja iaf. Haha, jag tycker att min vän Sofia är väldigt rolig, men otroligt sjuk iaf. Ja, vaknade sisådär vid elva redan idag, eller inte av mig själv då, faktiskt. Men ids inte sova sådär jätte länge heller. Ja, ska snart ta och ringa Sofia och så hm, ja så får jag se vad som sker. Eller jag vet ju redan vad jag ska göra, men ska ta och skriva om det senare isåfall. "Forever was in your eyes".. Ska ta och fixa mig och sådant nu, känner mig dessutom lite hungrig. Och så vill jag tillägga att min hund har blivit frisk, eller det verkar iaf som det. Good-bye to you. * Fortsätter sedan!

How many times have you asked yourself?
Is this the hand of fate now that I've been dealt?
You're so disillusioned this can't be real
And you can't stand now the way you feel


- I, I, I can't stand you man!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0