it's times like these, time and time again.

Good-bye to you! You're taking up my time. hej, idag har jag vart med bl.a Sofia och Tomppe, vi har vart ute, i fleeeera timmar, det var så skönt väder må jag säga, man frös faktiskt inte, och det var faktiskt skoj! och så pratade vi om ditt&datt, sånt där nödvändigt iaf! sen kollade jag typ iceman, eller vad den nu heter, den är faktiskt rätt så bra tkr jag, men sen fick allt damp! ja hursomhelst, nu sitter jag här, och sofia och jag hade en diskussion nyss, sofia säger; vi är galna i dom ( men hon syftar inte på oss två direkt, hon syftar på tjejer).. jag antar att diskussionen har med dissare att göra! vilket är väldigt populärt just nu. och så påstår hon, att medan vi fäster oss vid en, så fäster den sig vid flera.. helt enkelt bryr den sig inte, för den lever utan! men att vi tjejer inte kan, eller det är iaf vad vi tror, för egentligen kan vi också! vi är bra, vi kan, vi vågar!

ja iaf, idag har jag faktiskt fetat mig det måste jag säga, men alltså har hållt på och bli helt galen, har vart typ länge sugen på något, speciellt efter mitt senaste glassköp, lyckades ju ej hitta, så fick vara utan! oh, en till sak.. jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jo, jag är glad ='D alltså jag säger att jag inte behöver "dig" i mitt liv, jag säger att jag klarar mig, jag kan ha det så bra utan dig, men okej, varför påstå egentligen något sådant? det är lågt, när det inte ens innehåller någon sorts sanning. jo, klart jag behöver dig! men saken är den, du kommer nog förmodligen aldrig att inse det, och dessutom, du skulle nog aldrig bry dig. och dessutom, kan jag ge upp vad jag vill! det finns något sånt där som... ja, helt enkelt att man än en gång kan försöka börja om! hur många fiskar finns det inte i havet? jaja, men det har förmodligen alltid varit något speciellt över dig, men alltså jag vet ju inte? men jag kan se något iaf i dig, något.. men vad? det skulle lika gärna kunna vara just det att du inte bryr dig, men jag tror det är något annat, men jag vet inte vad.. och jo, du är speciell, du är bara för mycket speciell. haha, man skulle kunna säga att.. du utstrålar glädje.. för en sekund, nejmen. du är bäst! ja men somsagt, kämpa för det du vill ha, innan det är försent, åtminstone så är det bra att ha försökt? okej, man får inte alltid det vad man vill ha. men det är alltid bättre om man försökt, än om man inte gjort något åt saken.. As you once wrote.. As It seems to me, I think it's better to fight for what you want, 'cus you can't never be sure. men hej och hå, ja, klart, man kämpar och kämpar, man t.o.m fortsätter med att kämpa för något, även fast man vet, att det inte finns en enda chand! pofff, säger jag bara. du verkar iaf inte förstå det, haha. alltså man dras ju alltid till speciella killar, om man säger så, okej, även killar dras till speciella tjejer, ja visst, men vissa är ju helt utom sig, elr ja, de gör nog helt konstiga val, eller val? jag kan inte kalla det för det, sjunker ej till botten nu. men alltså ja, alla förstår säkert. vissa ser inte ens den där insidan, vissa försöker inte ens läka en godhjärtat människa, med ett brustet hjärta. jaa-a! vad var det typ nora och jag pratade om, ja dom som är "högst rankade" dom "populära" okej, det är ingen skillnad egentligen, utsidan speglar sitt, men insidan? ska den någon dag ha någon betydelse? alla förhållanden kommer nog sluta likadant, om man endast faller för utsidan, jag menar, se det vackra i insidan, sedan så kan man ge sitt hjärta hän åt någon. jag menar, annars blire om och om och om igen likadant, hur mkt lider man inte av det? jo, man måste vara försiktig. speicellt när det gäller hjärtat. vem vill att det som en gång rasat samman, ska byggas sakta upp igen, för att sedan rasa sammans än en gång? inte jag iaf, och det tror jag ingen annan heller vill. men ja, jag måste då säga att du bär ett hjärta av guld! hur skulle jag förklara? jo jag skulle nog typ förklara det på det sättet, att jag inte hör in bland dem, jag är inte en av dem, vilket gör så att det aldrig kommer att gå, eftersom att det gör så att den personen verkligen inte kan se ngt hos en, hm vad mer? okej, inte bara det, man är missförstådd, men ändå.. så skulle man kunna ändra personen helt och hållet, till något ännu bättre. jaa, hur får en människa den man vill ha? när man inte hör in bland dem. säg det, nå nu ska jag kila. och bara för att jag skrev det där är jag inte deppig, jag är faktiskt glad, finns så mkt andra bra saker så, men det är en sak som trycker.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0