join this.

hejhopp :') sitter här fortfarande och ska snart gå och lägga mig. haha, jag måste bara säga att vissa människor är så himla roliga, ja, de tar nästan andan ur en, eftersom att man typ kiknar av skratt. uh, och jo jag la in lite bilder som jag tagit, eller "lite" kanske var ett ord jag använde för att verkligen överdriva.. det var faktiskt en hel massa bilder, men jag publicerar iaf inga bilder nu, för att det inte är så vettigt! haha, nejmen nu ska jag dra, ska nog ta och sova nu snart, eftersom att jag ska ha någon chans med att orka upp till skolan sen på tisdag. Godnatt.



Don't know why I can't locate this feeling
That I would rather be with you
It makes no sense, you're crying out loud - that I may love you
This stress is wasting my emotions that I would rather be with you
Don't let them closer to this secret
That I may love you

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0