Oh, I found this boy..

Just nu: Sheryl Crow - The first cut is the deepest.


I really love that song!
Hallå, vill berätta om hur aktiv jag vart idag! trots att det typ vart 17- grader elr nå ;o Ja, först så ringde jag Sofia under kvällen, tänkte att jag hakar på till Ica. Det visade sig att Erica och Tomppe också sku med! Ja, så promenerade vi till Ica, köpte lite gottgott, satt där en stund, för det var ju kallt ute! Ja, sen så träffade jag Fanny där, eller såg henne iofs! Sen så traskade vi hem efter att Tomppe ätit upp sin ananas, nam! det var svingott, jag tjuvsmakade ju! Under vägen hemåt kom vi fram till att vi sku vara lite hurtiga och aktiva och allt och åka skridskor, så jag promenerade hem och hämtade skridskorna och stuffsen! Sedan tog jag sparken för att vara extra hurtig, o sparkade iväg till Tomppe som även han hade spark! Sen for vi förbi Sofia och där var Erica och hon. Jag och Tomppe drog ett race med sparkarna! Mega fun! Vidare till kuben... Vi åkte på bandyplan vill jag säga, inga lysen så det var mörkt! Svårt och se sådär när man sku ta på sig skridskorna och det, men det gick! Först lyckades jag inte knyta såklart, men sen ja! Sen så åkte vi fyra runt där ett bra tag, låg där på isen alla fyra som nå idioter och bara tittade upp mot himlen! Det är vid såna tillfällen man får den där känslan! haha, på något sätt kände man sig så fri när man åkte, wiho! det var skoj! Det ska vi göra någon dag igen! Ska börja aktivera mig med lite saker nu! Trots kylan som brister. Sen när vi åkt klart drog vi in till kuben för att torka av skridskorna, kollade lite på veteranernas träning och drog ännu ett race med sparkarna hem.. En kväll i marielund, helt dött. Det var tänkt så att vi sku ligga på stora vägen o känna på hur de känns (kom ju inga bilar, helt öde) men såklart när ngn ska gö de, så kmr det en bil, sen kom det bara fler! Så vi fortsatte hem, väl nu hemma så känns det så skönt. Ska typ ta och bara myyyyysa ikväll. Kanske se ngn oh, bra film och ja. Har redan lust att kura ihop mig till en boll under täcket men jaa-a får vänta en liten stund! Imorgon bär det av till kuben igen. Ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0