Shh. I said it's only in my mind..

Hej jag frånvarar mig från datan egentligen, eller jag kom hit en snabbis nu bara för att jag fick lust och skriva ett blogg inlägg, och eftersom att jag ändå ska dra sen igen när jag skrivit klart detta. ja, idag vaknade jag redan klockan tio, trots att jag somnade nångång efter tre, jag är ju rätt morgonpigg av mig, ja sen så fixade jag mig smått, eller segade med det, så kom syrran och kidsen' och hälsade på här, ja dom är jätte söta, men småbarn är så, ja vet inte vad jag ska säga, men underbara ='D jo, sen slöade jag framför datan, dushade o så, sen så bestämde jag mig för att fara ut och "vandra" med sofia, för att det var så fint väder. eller det var åtminstone varmt, men ja sen fick jag veta att erica och tomppe också sku med, så fråga jag nora om hon sku hänga med oss, och det gjorde hon ja! men först så sku erica äta, så vi fick vänta på henne, ja men sen så vare sofias tur o äta, men alltså ja, det tog inte så länge trots allt, men sen så sku nora ännu äta, haha, men sen kom vi lyckligtvis iväg, och så vandrade vi mot ica maxi, ja, vi tog en hel del bilder där och sånt där. måste nämna att himlen var helt underbar! jösses, den var så fin! ja iaf, i ica vandrade vi runt där, först så sku erica ta upp författarens namn till gossip girl, ja och sen så vandrade vi till bullarna, eller bakelserna och stannade där, o såg på frestelserna, men tur nog så frestade de inte mig heeeelt, men erica o tomppe blev som besatta! men ingen köpte för vi sku handla karra! ja så handlade vi karra och satte oss där inne, och så såg vi massa peeps och sånt där, så satt vi och mumsa i oss karkkin, ja sen så skulle vi börja dra iväg hemåt-bortåt osv, erica och nora gick hem till marielund, medan jag och sofia stack vidare in till stan, med tuomas i släptåg, elr ja, han skulle till rusta och åka hem med sin familj/mamma elr vem det var... så iaf, först drog jag och sofia till närsta, iaf, vägen kändes som en evighet, ja sen så for vi typ mot station, efter fängelse-vägen som jag kallar den, ja och gick faktiskt mot helt fel gata, sen så drog vi vidare från station, efter någon omväg till jourlivs där vi satt och babbla om massa shits, satt och drack min dricka i femhundra timmar typ, o klottrade på bordet, eftersom att det bara var en massa klotter där, så det frestade oss verkligen! ja, men sofia skrev massa dumma saker, så ja. nejmen. sen så drog vi mot vårdcentralen, och sen vidare mot shell, där vi sen fick skjuts in till marielund! ja, sen väl i marielund skiljde vi oss åt, men sen så bestämde vi oss för att dra ut igen, och så blev det, svansade runt här i marielund, tills det blev kallt, blev lite blöta så ja! snackade om ditt-och-datt! ja, o i mitt förra inlägg menar jag ej att sofia är lebb, menar att hon inte syftar på mig och henne enbart när det gäller det där med att vara galna i dem, ( killarna ) blabla saken, ja hon syftar på att det är så för tjejer eller något.


Just nu: Megadeth - A Tout Le Monde

we would never belong together, we're two different personalities.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0