Söndag!

Halloj, idag vaknade jag redan klockan sju, eller ungefär vid sju iaf, så ringde jag Sofia, och hon var redan helt klar vaken, så bestämde jag mig för att fixa mig osv.. Ja hursomhelst, sedan åkte jag iväg till kuben vid åttatiden, lite efter.. Så såg vi matchen mellan Sunderbyn-Brooklyn, jajemen, och Sunderbyn vann med 1-0 för första gången, eller deras första vinst här nu ja. Hursomhelst, så hejade vi lite smått på dem eftersom att dom inte hade typ ngn hejarklack, o för att dom förlorat alla andra matcher, tyckte synd om dem.. Ja, sen efter det irrade vi runt i kuben, o sånt där tills det var dags för Luleå-Kiruna. Ja, den matchen var najs! Luleå och Kiruna hade ju båda vunnit alla andra matcher, tidigare.. Ja men Luleå vann iaf med 4-1! Vilket var bra, hejade på Luleå när de gällde dom lagen. Sen fortsatte vi att bara leeeka där, fotografera o massa annat. Sen så var det dags för sista matchen, klockan 1. Asplöven-Boden, och ja först så gjorde bodensarna ett mål, men så gjorde Isak/Isac? ett mål han med! Så då stod det 1-1, och även matchen slutade 1-1. Ja, nu är de iaf slut på de, ska snart fa och se A-lagets match, mot Östersund.. Förresten glodde vi på Östersunds och A-lagets träningar idag.. Hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0