The pain you feel, it's real.

I've got enough of you, and it's true.

men hallå, jag är jätte trött, har lust att dra och lägga mig nu, men tkr att det är lite väl tidigt just nu, eller kanske inte, men det kan lika gärna hända då att jag vaknar för tidigt imorgon, eller vad vet jag egentligen, men ska försöka hålla mig vaken någon timma till åtminstone. ojoj, jag måste ocså nämna att aya inte alls är så jätte smart, eller ibland kan hon vara smartare än vad hon är vissa gånger, då hon typ är ganska lustigt trög, alltid lika söt, och ja, jag ska faktiskt börja om från ruta ett. haha, det låter dumt, men jag ska typ "ge-upp-det-mesta" alltså allt som går, familj o släkt ger jag ju inte upp, och inte mina kära vänner, men ja sånt där annat. eftersom att jag inte ens ska försöka med något som jag inte lyckas med. skitsamma, och en till sak, du är.. konstig!




your soul, the broken heart. < i'm learning to heal my own at least.


något på hjärtat?
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll , :)

2008-01-08 @ 19:24:16
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0