This year I will.

One heart, one love. Hejhopp! Kändes verkligen skönt att få sova ut idag, inte för att jag precis sovit så överdrivet länge, men ändå! Tills jag vaknade av mig själv dvs. Ska ta och hitta på något snart. Vill bara säga att det var skit mycket folk längs den där gatan i tornio igår, jag trodde jag skulle bli skjuten av raketer och få flaskor i skallen, men vi klarade oss fint undan därifrån! Jaja, vidare till något annat nu:

"ain't no one who can pull me down"

Varför? Det här året ska jag åtminstone lyckas med det bättre än jag gjorde 2007! Jag vill bara säga att det är väldigt jobbigt, och att jag tänker skita i det fullständigt nu, för jag orkar inte med sådant skit! "Don't worry bout a thing, Cause every little thing is gonna be all right." Hursomhelst, blev erbjuden att följa med till Kalix med syrran, hade lite svårt och bestämma mig, men sen tänkte jag att ifall Sofia kommer hem så kan jag inte åka idag! Så jag stannar, och väntar, för sen bär det nog av till Luleå! Ha det bra!


I, I Need You!

we're still just wishing, hoping, praying, to find our soulmates, we're wishing that sth will come up!



I miss you!
image14


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0