You're taking all of me.

Before you got a chance to call, I'll be on the next train home..



hejhopp, idag har jag gjort en hel del.. bland annat så var jag och kollade Asplövens match, och då menar jag såklart A-laget, mot clemensnäs. Och såklart vann ju Asplöven mot dem, med 11-3 eller ja, och det var fantastiskt bra! Nog för att Kall gjorde ett självmål, men ändå det blev ju 11-3, och Kall gjorde ändå ett mål så! Men det var nice, clemensnäsarna gjorde självmål, en annan gång studsade pucken på deras målvakts mask och in i mål, så ja, det blev lite väl mkt för honom, han tog det för hårt. Och jag måste då säga att det var och är svinkallt ute. Jag ryser när jag tänker på det. Och iaf, Virgin Mary.. Vad var det mer? Skidåkande.. Och"Månen gör mig vild och galen".. Något åt det hållet iaf.. Måste säga att en sån där person är jätte söt, men jag vet inte namnet? Men iaf, haha. Nu ska jag avrunda.. Now I know how it is supposed to be, I've tried.








You just wanted a piece of me..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0