Jag hinner..

med att dra ett till inlägg här eftersom att vi först åker någongång vid
6 eller lite före kanske, just nu sitter jag här och tar det lugnt, har fortf
smått ont i halsen men jag har tagit en muccoangin, och ja saltvatten
har varit en hit idag, och det har faktiskt hjälpt lite:)

Skrev med Erica och det kanske blir så att vi hinner förbi tivolit en sväng
för att åka någon karusell idag, innan jag åker iväg till Rovaniemi.
Men vi får ju se hur det blir med den saken:D
Igår såg jag förresten >You stupid man< och jag tycker att filmen är lika
bra varenda gång, haha :) Såg även två gamla avsnitt av Sex and the city,
och det är bra, mycket bra!
Ska lägga in bilder på datorn, så jag får mer plats i min kära kamera.
För sen kan jag ju såklart fotografera en hel massa när jag är borta och så.

Ha en trevlig dag :)


något på hjärtat?
Postat av: K i m m e l i m

Ah okej. Vi är ofta över i Haparanda och även Luleå för att jag ska få känna på livet i Sverige lite eller vad man säger. =) Man saknar verkligen svenskan när man bor såhär att det nästan blir olidligt.



Roligt med Tivoli! Vi var där när dom var här i stan och det var inget vidare. Någon hade spytt i karusellen som såg ut som mexikanska hattar (vad dom nu kallas) och vi satte oss mitt i hela smeten. Trevligt värre hehe

2008-07-09 @ 14:06:16
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha aa ja skulle testa om det gick på djur :P

Funkade ju faktiskt =)

2008-07-09 @ 14:16:20
URL: http://joslin.blogg.se/
Postat av: jossan

Hahah jaa.

Nu kan man göra om alla fula slitna bilder :P

2008-07-09 @ 14:18:40
URL: http://joslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0