one night on earth

and it goes like this.


Hej, jag tänkte att jag uppdaterar här i brist på annat.
Filmen 'the heartbreak kid' som alla säkert sett tusen gånger eller något är
faktiskt bra, nejmen jag har kommit fram till hur mycket jag diggar den där stunden
i filmen på stranden, när maneten fastnar på hans rygg! Och jag tycker det är rätt
lustigt och så, och slutet är ganska lustigt men. Har tänkt och vara vaken ett tag till,
och så kör jag med att stiga upp tidigt och så, Sofia blev även osocial för att hon
skulle se film så.
Var till ICa under kvällen med nötterna en sväng, först så var ju Tomppe så otroligt
smart av sig, han glömde den där lappen hem så det var bara och vända om och
det var ju klart att jag följde med honom, det är ju själva vitsen!
Marcus och Tia var här under kvällen, jag och Tia satt här framför datorn och kikade
på bilder på Thai och vad kan man säga? Längtade dit bort, haha. Så härligt, åh
ja! Nåväl sen mumsade vi även i oss jordubbar, bara för att det är super smarrigt.

Men nu ska jag avrunda, ska gå igenom lite musik osv.
Just nu: Bob Marley - Could you be loved
Pusshejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0