one, two, three..

Hejhallå, kom hem här för en liten stund sen så nu kan jag passa på
och uppdatera lite, medan jag ändå är vaken.
under helgen har jag varit i Finland, kom inte iväg så värst tidigt eftersom
att jag spenderade min tid under dagen hemma hos Emilia, uppvaktade
henne eftersom att det var hennes födelsedag. Det var väldigt mysigt och
ja, tog det rätt lugnt där borta i grannlandet, somsagt så skrev jag tidigare
att vädret var underbart, åh verkligen!
Men ett minus var väll att vattnet var jääädrans kallt, haha fast det hindrar
väll ändå inte en ifrån att bada när det är sommar!

Kom hem rätt tidigt idag eftersom att jag fick skjuts av mina släktingar,
så det var ganska nice, kollade Dumpad -'Forgetting Sarah Marshall' och
den var helt bra :) Sen drog jag ut med Sofia, mötte henne vid ä-s, drog
hem till Tomppe där vi väntade på att han sku med oss ut..
Efter ett tag cyklade vi iväg till ICA, köpte naturgodis och drog hem till Tomppe
för att checka lite om LK, och så spelade vi GH:) och så spelade Tomppe
och Sofia Carnival. Sen drog vi vidare till stan där vi spenderadeett bra tag
av våra liv, kom till marielund för att träffa erica, och så drog vi ut, satt och
snackade om i princip allt möjligt, haha.

Så enligt planerna står luleå kalaset med på schemat!
Ha det så bra, på återseende!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0