Onsdag

Tiden går rätt snabbt, och det är tråk när den går alldeles för snabbt.
Hursomhelst, under de senaste dagarna har det varit skit väder här, först nu
börjar det bli bättre och det är ju såklart positivt, och för det andra så har jag
kirrat datorn nu, och allt sånt där och det känns bra, fast jag tycker inte om
tangentbordet nej, bärbara har skönare.

I förrgår kom Erica och Sofia hem, och då umgicks jag med dem och Mathilda
och Tomppe, vi var och kollade film hos S under kvällen, boogeyman &
the hunt for the unicorn killer < och han den där Ira är verkligen knäpp.

 


jajamen, och igår vaknade jag någongång under förmiddan', sen drog jag
iväg hem till Sofia för att kolla film, och vi kollade 'The gathering', sen drog vi
iväg till Ikea när regnet hade lugnat sig, haha. Och så kom vi hem till henne,
så kom Erica dit och så kollade vi 'Rules of attraction' och vi skrattade oss
igenom den filmen, så sick! Enligt Sofias meningen är det värt och se den
eftersom att vi fick skratta ihjäl oss typ, japp!

 

Japp, men sen kollade jag även själv på kvällen när jag inte hade något och göra,
och eftersom att jag inte var trött, 'Superbad' och det pga att den är rolig, och plus
att man kan se den flera ggr och ja, och så hade jag inget och göra, så då kollade
jag My blueberry nights eftersom att jag hittade den, ye!

 

något på hjärtat?
Postat av: Lizzie

ja, det är jätte-bra! nästa gång ska jag köpa ikea eller studentliv :P

2008-07-23 @ 14:50:52
URL: http://pinkprincesslizzie.blogg.se/
Postat av: Lí

Hej! Nix inte ännu :) typ 20:e flyttar jag!

2008-07-24 @ 11:36:23
URL: http://www.nogg.se/lii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0