SAW 2 - what more?

Hej hallå :)
Under kvällen kom Nora förbi mig och vi cyklade iväg mot stan, segt segt,
såg även Anton och hans vänner efter vägen, typ några sekunder efter att
vi klagat över hur DÖTT det verkligen var, och att man aldrig ser någon
människa, blaha blaha. Vi drog till stranden, ringde Mathilda och hon kom
dit tillsammans med Limmpan och Alexandra. Där fanns även Marie och
Emma med deras engångsgrill och plastbesticken i högsta hugg, jo där
skulle dom grilla, mys jo fast sen drog en massa svarta bestar till moln
över oss, vilket gjorde vädret kyligare och allmänt tristare så jag och Nora
drog iväg.

Vi hann planera in en hel del, morgondagen.. Vi ska nämligen se film
igen, och det blir nog Made of honor denna gång, trevligt jag vet, och till det
så tänkte vi beställa från lei, kina! Mysigt med det under en film kväll, jag
vet, så det blir och sitta här och ja.
Söndagen är också planerar, då bär det av till Kemi (åtminstone som det
ser ut i dagsläget) Återkommer till det sen, nu ska jag kolla SAW 2, såg ju
inte ens i närheten hela ettan igår, men ack, har ju sett filmerna tidigare..




Och så har jag väll inte så mycket mer o skriva här för idag,
men hoppas ni alla får en trevlig helg :) Pusshejdå, ni är guld!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0