separating myself..

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: Hej, vem är du?" Vad svarar du?

- Om jag nu kunde förutspå det så hade jag då haft ett svar, tyvärr så vet jag inte.

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?

- Tuggummi

3) I ditt senaste sms står det?

- Det senaste mottagna så: Jo. :) Jag kan fast komma förbi snart. :)

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?

- No Good

5) Var är din pv/fv just nu?

- What? Jag har ingen pojkvän så åt hel med frågan :)

6) Välj ett ärr på din kropp?

- Wow, en ära att få välja, hm på mitt ena knä.

7) Vilka är dina favoritfärger?

- Svart, grå, vit, vinröd hey jag vet, tråkiga färger, men tycker om en hel del knalliga med!

8) Vilka i ditt liv litar du på?

- THEM! och dom vet nog vilka dom är, och framförallt på mig själv!

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

- Om? Jag skulle inte, nejmen seriöst så har jag ingen aning.

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?

- Help! Jag skulle definitivt bli glad ändå, men. Jag skulle nog inte göra så mycket åt den saken.

11) Hur ofta svär du?

- Oj, olika.

12) Litar du på alla dina vänner?

- Jo mina närmsta vänner, för det är ju inte direkt så att jag får ur mig såna där saker, i samband
med att jag pratar med någon som inte står mig så jätte nära.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?

- I'd love to.

14) Tror du att allt som händer har en anledning?

- Ja säg det.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?

- Finns väll en hel del så.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

- Vad elakt! Ha ha, ingen.

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?

- Viktigast? Wow, finns en massa egenskaper som är viktiga:) Och jag vill, att han ska kunna
få mig att skratta, det vill jag!

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?

- Klart jag har.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

- You tell me, helst skulle jag ju inte vilja ringa efter en längre koma, min önskning sku
nog vara att ha de närmsta vid min sida, eller att de vart där och att någon sedan meddelar
dem, ja you know, dom som står en närmast sku nog få reda på det ändå.

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

- Om jag tror? Jo, förhoppningsvis :)

21) Vart togs din profilbild?

- Hemma

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?

- Ärligt ärligt, på denna fråga.

23) Vem känner dig bäst?

Oj, bäst är nog jag själv såklart, men finns några FÅ som känner mig
otroligt bra.

24) Vad är helgens planer?

- Ikväll ska jag se Saw 2 och sova, imorgon blir det filmkväll med nora + kinafood,
söndag så bär det av till kemi med mathilda, o sofia är givetvis där, och så ska
vi nog träffa s och sådär:) fifan vilken härlig helg! 

25) Vad har du på dig just nu?

- Jeans, tunika, cardigan osvosv.

26) Har du någonsin slagit ett träd?

- Sparkat åtminstone ^o) kräver en fundering, mycke möjligt!

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?

- Visst

28) Aldrig sova eller aldrig äta?

- Aldrig äta, sku bli sjuk mycket snabbare om jag inte sov, totally sick.

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?

- Kvällsmänniska

30) Finns du där för dina vänner?

- Så gott jag kan.

31) Gillar du att umgås med andra människor?

- Absolut

32) Har du lätt att förlåta andra?

- Too bad, jo det har jag och det är irriterande, men vad kan jag göra?

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

- Svaret blir nej!

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?

- Hm, med mig själv, nå nej det gör jag inte.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?

- Nej, tack och lov.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?

- Förmodligen int, svar NEJ

37) Vill du ha ett förhållande just nu?

- Nja


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0